Ulotki reklamowe i ich kolportaż

Ulotki reklamowe

Ulotki reklamowe

Wykonanie ulotki, promującej nasz sklep albo usługę nie jest prostym zadaniem. Być może będziemy potrzebowali skorzystać z usługi dobrego grafika czy copywritera, którzy stworzą nam przyciągający wzrok rozkład oraz chwytliwy i marketingowy tekst. Później należy jeszcze poczekać na złożenie i wykonania zamówienia – choć te w przypadku tej formy reklamy akurat trwa bardzo krótko. Co jednak po tym jak dostaniemy cały plik tysięcy własnych druków? Sami przecież nie będziemy zajmować się ich roznoszeniem – z pewnością firma bardziej nas potrzebuje na miejscu.

Oczywiście należy wtedy zatrudnić jedną albo nawet dwie osoby, które zajmą się tym za nas. Sami możemy roznieść ulotki reklamowe po targach, instytucjach czy barach, gdzie, za pozwoleniem właścicieli, po prostu wystawimy mały plik własnej reklamy. Co jednak z kolportażem stosowanym przez inne osoby? Ich zatrudnienie nie będzie wielkim kosztem. Obecnie spora ilość uczniów, a także studentów szuka dodatkowej pracy, aby dorobić w chwilach wolnych od nauki. Ciekawym rozwiązaniem jest to, że zatrudniając osobę, która jeszcze się uczy, wcale nie musimy odprowadzać od jej zarobków opłaty na ubezpieczenia.

Ulotki reklamowe mogą być przez Twoich pracowników roznoszone w różnych miejscach. Oczywiście najlepiej trafić tam, gdzie przechodzi większość mieszkańców. Przy głównych ulicach, placach, przy przejściach dla pieszych. Ponadto drugą metodą, wydaje się, że nawet jeszcze bardziej skuteczną, jest chodzenie z osiedla na osiedle, od bloku do bloku i wrzucanie każdej z ulotek do skrzynki pocztowej.

Naturalnie powinniśmy dokonywać małej kontroli zatrudnionych pracowników – czy nie wrzucają po 10 ulotek pod jeden adres bądź nie pozbywają się ich w pobliskim koszu na śmieci. Na szczęście ulotki reklamowe to bardzo tani sposób na reklamę i nawet zatrudnienie osób do ich roznoszenia nie wpłynie negatywnie na nasz budżet. Dostaniemy się za to do sporego grona mieszkańców, których możemy uświadomić o istnieniu naszej marki. Warto wciąż stosować tę formę reklamy.