Smycze reklamowe w reklamie telewizji satelitarnej

Smycze reklamowe

Smycze reklamowe

Telewizja satelitarna jest w dzisiejszych czasach bardzo rozpowszechniona. Jest to asortyment, który posiada większość gospodarstw domowych, za wyjątkiem tych, które korzystają z telewizji kablowej lub anteny naziemnej. Operatorzy telewizji satelitarnej muszą reklamować się w sposób innowacyjny, aby pozyskiwać nowych klientów, tym bardziej, że konkurencja ze strony innych operatorów, a także operatorów telewizji kablowej, stale rośnie. Konkurencja ta wymusza podnoszenie poziomu usług oraz nowe formy reklamy. W marketingu operatorów telewizji satelitarnej wyróżnia się wiele skutecznych metod, a wśród nich korzystanie z siły oddziaływania gadżetów reklamowych. Wśród operatorów telewizji satelitarnej przydatne są zwłaszcza te gadżety, które pasują do urządzeń elektronicznych i do nowoczesnych gadżetów.

Można tu wymienić choćby smycze reklamowe, które, jak wiadomo, używane są powszechnie do noszenia telefonów komórkowych i innych gadżetów. Owe smycze reklamowe są wykorzystywane przez operatorów telewizji satelitarnej do reklamowania się na dwa główne sposoby, w zależności od tego, kogo i do czego chcą w danym momencie przekonać.

Pierwszy sposób to rozdawanie przechodniom na ulicach oraz w innych miejscach dużych miast. Jest to forma pozyskiwania klientów spośród przechodniów. Wśród przechodniów zawsze jest bardzo dużo potencjalnych klientów, tym bardziej, że, jak wspomniano na początku, telewizja satelitarna jest przydatna każdemu lub prawie każdemu. Daje to duże pole manewru jeśli chodzi o sposoby dotarcia do klientów. Opisywane rozdawanie gadżetów jest jednym z nich.

Druga metoda, w ramach której smycze reklamowe trafiają do rąk klientów jest dołączanie ich do zakupu usługi, w tym przypadku do zakupu oferty danego operatora telewizji satelitarnej. Razem z dekoderem czy anteną satelitarną, a także umową, pilotem, itp., klient otrzymuje w prezencie smycz, która jest wyrazem wdzięczności danego operatora za zaufanie mu i wybór jego usług przed usługami innych operatorów. Praktyka pokazuje, że klienci doceniają takie gesty, stąd też z całą pewnością opłaca się taki gest w stronę klienta wykonać.